söndag6september!

Godmorgon :D
Nånting av det skönaste som finns måste väl ändå va att sova? :D
Ett mindre bra grej var att jag vaknade och skulle sätta på min mobil och det funkar inte.. ghår inte ladda batteriet och massa grejer.. så nu har jag min gamal ihoptejpade mobil igen! haha usch..
Aja :)

Igår kom till Josse till mig framåt kvällen och vi drog och hyrde film, och köpte godis! =)
Åkte sen till Fia och kolla filmen med henne. Fired up eller nått hette den? Helt okej var den väl.
Efter det åkte vi hem till Pirre där också Mattias och Tim var. Spelade lite dödar spel på datorn? Hahah! =)
Vi kollade också The eye där som gick på tvn.
Fick sen stjuss av Josse hem och då var jag skapligt trött haha!
Idag ska jag och Mamma snart in till Ikano och kolla lite :)
Eftersom jag sitter på skoldatorn mest har jag inte så mkt bilder och sånt eftersom jag försöker att inte ha det! Eftersom jag är bäst på att göra datorer sega ;) Så blir lite tråkigt här!
Puss!


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0