torsdag17september!

Världens stressigaste dag idag aså!
Började med att vi fick en uppgift att vi skulle göra som en pjäs om service elr nått på 20 minuter..
Jag och Marre kom med några nya i vårna klass som inte kunde sluta skratta typ. Hah. Och det skulle va klart nästa torsdag med så.. På det skulle jag Marre och Johanna göra klart en uppsats på 3 sidor vi egenligen skulle va 6 personer på.. så vi hann inte äta! haha
Nu är det iaf lungt och vi har engelska.
Ingen orkar typ göra nått. Efter skolan går jag och Marre till hemköp, köper mat och åker hem till Marre. Äter där och cyklar sen ner till Malfors där vi ska träna 6-7 åringar i gympa, haha sött! :)
Blir en till ego bild men finns inte så mkt andra bilder här så:) Hihi!


=)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marre

hihihi gullungen som hitta ödlan & alice är mina favisar :D <3

2009-09-18 @ 10:50:56
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0