torsdag 24 september!

Tänkte skriva ett jätte snabbt inlägg här eftersom min buss går om snart 5 minuter haha! Men tror inte det går att göra nånting snabbt på den här skit datorn.. aja.
Fick brev hem igår om dansen :D Fia och jag börjar nu nästa söndag, sjukt kul!
Iallafall ska jag snart till bussen och möta Emelie. Slaget vid stångebro idag i skolan!
Dragkamp blir det hela dagen.. får väl se hur kul det blir.
Aja alla friskolor är med så jag hoppas och tror att jag träffar väl Frej och Tim med så det blir kul :D
En annan rolig grej är at tjag fyller 16 ½ idag! haha (;
Puss!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Ellinor(:

Jätte fin blogg asso:O:)

2009-09-25 @ 20:30:34
URL: http://Ellen-s.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0