måndag28september

Hejsan :)
Dagen började med sovmorgon till halv 11 vilket var riktigt skönt!
Men om man bor ute i denna bondhålan måste man ändå gå upp tidigt för att ta en tidig buss..
Aja, matte hade vi i början och sen datorkunskap :)
Efter det tog jag och Marre bussen hem och åkte till henne för att plugga sönder oss på en engelska uppgift vi har tills på torsdag!
Myste med glass och varma hallon :)
Tim  kom sen med och vi gick hem till mig för att äta lite och sen ut lite, och sen hem till Tim igen! Haha, blev lite mycket där :)
Men aja nu är jag sjukt trött och måste sova så jag inte dör imorn i skolan.. hihi :)
Puss!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Ricky^^

ofta du inte skriver att du snackar med mig i tele då :O ?????

2009-09-28 @ 23:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0