you're the best I ever had

Godmorgon!
Idag är jag på såhäääääääääääääär bra humor :D haha!
Igår kväll i Åtvid med folk från klassen + några mer var riktigt trevligt! Blev mycket dans och så :D
Träffade också Jonte som jag inte träffat på sju år typ! :)
Alla linköpingsbarn tog halv 1 bussen hem därifrån och när vi var framme i resecentrum kom mamma och hämta mig :)
Idag är det iallafall söndag vilket brukar innebära tråk, eller plugg.. men inte för mig :D!
Träffar Josse sen och vi åker ner och kollar på Frej och pojkarnas handbollsmatch mot Malmslätt ;)
Efter det tar jag bussen in till dansen! Kul :D
Puss!


Hemmifrån Marre i fredags! :)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: maja

måste bara säga det att fan vad söt du är! :)

2009-10-11 @ 21:40:37
URL: http://majarustan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0