you used to be my melody

Hallojsan!
Veckan har gått rätt fort faktiskt! Iförrgår tror jag det var, efter gympan var typ armén elr nått i skolan och berättade en massa om lumpen? Hhah, och igår var det en vanlig extra lång dag i skolan, kul!
Gick direkt till tandläkaren efteråt och lagade mitt andra hål..
Mötte sen mamma och vi köpte ett par skit snygga nya vinterstövlar till mig :D + en varm och skön vinterjacka!
Åt också på salladsbaren :)
Idag iallafall åkte jag till skolan för att ha en lektion, kul!
Jag Marre och Emelie gick till hemköp och köpte chokladbollar efter och även chailatte och satt och fika på skolan :) haha!
Tog 12 bussen hem och var för ett tag sen och solade lite mer med Marre (a)
Ikväll blir det Club Sensation, :D Hoppas på en rolig kväll med Marre Olivia Fia Josse och Sara, + massa annat folk! :D
Vi sover sen hos Ole med ;)!
Puss!


Hej Emelie :)!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0