We'd be sooooo fantastical!

Hallloj!
Riktigt skönt att jag har långhelg nu! Underbart!
Dom senaste dagarna har vart som vanligt, skolan och sen hem, tråkigt!
Idag gick jag och Marre runt på stan för att leta efter en egen företagare som vi skulle intervjuva.. gick inte så bra.
Jag gick sen och träffa Frej på subway med hans vänner!
Vi satt där ett tag och snacka innan vi tog bussen hem! :) Trevligt och träffa min bästa Frejsan!
Gick sen hem i regnet, (y)
Ikväll får jag väl se vad som händer! Skönt och ta det lungt :)
Helgen ser för övrigt riktigt bra ut!
Imorn har vi då som sagt studiedag och jag åker till Marre där vi lagar lite god mat, innan vi nog åker in till stan! Ska också försöka göra klart vårt skolarbete :) Duktiga på en studiedag!
På kvällen träffar vi förmodligen Olivia Josse Sofia och Sara, om inte några fler? :)
På fredag drar nog jag Marre och Emelie till Åtvidaberg med några tjejer från klassen, kul!
Och på söndag är det dansen igen! :D
Puss!


Så kan det bli om man har tråkigt på en lektion! Hah

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0