toooooooooorsdag!

Roligt att gå till skolan och ha två stora redovisningar en regnig dag när alla andra ligger hemma och har studiedag (y)!
Haha!, Igår kväll åkte jag in till stan för att möta upp Olivia och Sara. Vi gick till steves för att äta kycklingspett och klyftpotatis med tzatziki och beanässås, mums! Hah nej jag vet inte hur beanässås stavas, men vem gör?
Iallfall myste vi där, snackade och så!
Ole och jag tog sen bussen hem till Marre. Vi drog sen hem till Tim där vi kollade en film med honom innan vi cyklade hem i kylan!
Nu idag vaknade jag upp av att det regna..
Sitter på handelslektionen nu och va ska nog snart redovisa ett rollspel..blir kuuuuuuul!
Saknar min säng nu och varma kläder!
Puss


Lille valpöga haha!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0