onsdag14oktober!

Godmooooorgon!
Sitter här i sofforna med två trötta Marre och Jeppe, haha!
Vi har snart gympa och yes va pepp jag är på det såhär på vintern! :)
Igår iallafall vart det skola först innan jag gick ner på stan för att gå där själv.. ändå tills jag skulle till tandläkaren vid tio över 4.
Men som tur är träffar jag Jeppe och Macke, och den David med så går jag lite med dom innan tandläkaren.
Bedövningen satt hela dagen och jag kunde inte äta :/ haha!
Det blir att gå dit på torsdag igen och laga ett till hål, jippie! :)
Ae nu ska vi väl dra oss ut i kylan igen och gå upp mot mcdonken där vi har gympa, hah!!
Puss :)


Jag och Kimmie hos Theresa i lördags! :)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0