in schoool!

Sitter just nu här brevid Emelie i skolan, vi har vart ute nu på stan en stund för att fördriva tiden..
En lång håltimme har vi och sen engelska till.. halv5? ;o
Iallafall igår var jag och Marre ute på äventyr :)
Dagen började med att jag satt på bussen i 50 minuter.. eftersom motorvägen är avstängd och alla som ska till stan tar samma väg nu..
Så det är kö varje dag, och varje dag får man sitta i kö..
Iaf, som tur var började vi 9 så när jag väl kom fram till resecentrum tänkte jag och Marre att vi ändå kunde ta en buss till dit vi har gympa.
Så jag smsar Jeppe och frågar om 16 bussen går förbi Trädgårdstorget (jaja mycket och hålla reda på)
Och han svarar ja. Så vi hoppar på den, och inte förns vi inser att vi är halvvägs på väg till Hjulsbro hoppas vi av, HAHAH!
Så vi tar en buss tillbaka till resecentrum och tar sen rätt buss dit.. haha!
Får ett fint hånflin av Jeppe när vi kommer dit :) haha rolig start på dagen!
Sen fortsatte dagen som vanligt..
Efter skolan åkte jag hem och efter ett tag kom Marre till mig och vi försökte bleka min utväxt lite mer med blondsprayen men aaee vet inte om de gick så bra.
Idag efter skolan åker jag och min lilla familj in och käkar och går på hockey, kul! :)
Mattias vill att jag ska skriva att han sitter här brevid mig nu med :)
Japp, Pusshej!


Snyggingar!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0