i'm better of without you

Det var ett tag sen det här! Inte för jag brukar ha så stor lust och skriva nått.. men nu så. haha
Höstlov nu som sagt! Eller ja det har ju pågått i några dagar nu haha!
Riktigt skönt! Just nu väntar jag väl på att Frej och Josse ska komma!
Det blir att baka kladdkaka med dom knäppisarna! Det kan behövas tror jag :)
Imorn åker jag mamma och min bror till lager 157 i Örebro, ska bli skönt och komma bort från Ljungsbro bara för en dag :) haha!
Annars så ser väl resten av lovet rätt okej ut! Danne ringde igår om nånting i badet på lördag? ;)
Puss!


Bästa Frej! :)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: frej

mmm gulligt slick på alengård där:o <3

2009-10-28 @ 17:08:08
Postat av: frida

svar till frej;

klart som skogen gubben min! har du slem kvar i hårbotten?

2009-10-29 @ 01:34:34
Postat av: Anonym

jaa :/. du får sluta drägla så dant när du ska tala med mig ;o

2009-10-29 @ 16:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0