I would find a million ways to say I love you, sing a million songs to make you smile

Länge sen jag skrev här man aja!
Helgen har vart bra och i söndags började dansen! Skit kul :D
Fast det första hon sätter igång med är styrka.. eftersom man måste ha bra muskler i armar rygg och mage. Så nu har jag haft träningsvärk i två dagar ;) Hah men det är bra!
Idag har vi matteprov.. och igår gjorde jag allt annat än plugga höhöh
Men aja det går säkert bra ändå ;)
Efter skolan åker jag väl antagligen hem och lägger mig i soffan och dör en stund :)
Puss!


Hah från våran reklamskylt vi gjorde där vi skulle sälja en reflex spray haha!
Modellen är en väldigt eftertraktad modell från Italien så alla vet:)

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0