everytime you smile you glow

Jaja, club sensation vart väl inte som de var tänkt eftersom vi fick köa i två timmar typ..
Jag och Frej körde på "tyck synd om oss" så kom vi in rädd tidigt iaf.. halv 11 haha!
Tog ett tag till resten kom in iaf och när alla väl va inne var det väl helt okej!
Kunde vart roligare men tråkigare också :)
Iallafall vart det inte så att vi sov hos Ole utan jag Frej och Fia tog halv 2 bussen hem och jag somna i min egna sköna säng! Undebart :)
I lördags åkte jag och mamma in till stan en stund eftersom vi skulle klaga på mina nya vinterstövlar som blev förstörda när mamma skulle spreja på nån skyddsak elller vad det var!
Vi fick pengarna tillbaka och såklart vart storlek 36 slut.. Gick och leta lite i andra affärer efter några men nae hitta inget så vi gick tillbaka och jag köpte skorna i 37.
Antar att jag iaf får plats med tjocka strumpor nu iaf till vintern haha ;)
Roligt inlägg va? naaeee
Köpte med oss naturgodis med hem och väl hemma blev det mest och ta det lugnt. Åkte till Marre en stund på kvällen dit också Josse kom :)!
Igår var det dans igen vilket känns nu dagen efter i min lilla kropp :), men det är bra är det!
Idag på rasten var jag och Emelie och köpte blond spray till mig som jag och Marre provade idag. Resultatet vart inget.. HAHA! Iförsig står det att det visar sig mer efter en till gång kanske? Får hoppas på det och göra mamma glad eftersom hon slipper betala frissan :D woho!
Måste väl sova nu så jag klarar sista veckan i skolan innan lovet, har mycket och göra! ;)
puss!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sofia.

gullllet ! <3

2009-11-12 @ 23:44:07
URL: http://sofiabugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0