yuou make it real for me

Heeeeejsan!
Det är alldeles för mycket i skolan och överallt just nu! Usch!!
Vad har hänt de senaste dagarna dåå?
I måndags var de skola som vanligt, blä! Träffade Pirre Ricky och tvillingarna på kvällen :)
I tisdags hände väl inte allt för mycket..? Underbart att sluta halv 12 :D sova gjorde jag hemma, hihi!
Och idag hr dagen vart seg aså... blä för såna här dagar.
Den började med gympa och sen var vi tvungna att stanna kvar i skolan 2 timmar till.. mjo visst!
Åkte hem till Marre en liten stund på kvällen idag, skönt och träffa henne och snacka med henne lite! :)
Imorn är det torsdag och om jag inte skriver här på en månad igen elr så, så vet ni vad som hänt. Torsdagen tog död på mig. Hahah!

Hur mycket som helst och göra i skolan + att vi går till kvart i 5! Låter som musik i mina öron, elr inte.
På fredag däremot slutar jag kvart över 12, TACK!
Går nog lite på stan med mamma efter det för att köpa present till min lilla Josse som fyller på lördag :D
Vilket som såklart ska firas med minaa fina brudar! :D
Åker nog även till Jönköping på lördagsdagen ;)! DREAMHACK HERE I COME! haha naedå!
Min bror spelar fotboll med östgötalaget och mamma locka med mig ner dit med att det fanns köpcentrum i närheten, haha! Det är fint äre :)
Nu måste jag sova så jag överlever morgondagen!
Puss :)


Macke skicka en bild på mig och Emelie hos Ricky i fredags! :D
Saknar min snutta när hon ligger hemma och är sjuk och grejer :/ <3

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: emelie

söt bild haha!

saknar dig <3

2009-11-26 @ 11:19:56
Postat av: frej

haha östgöten! fint äree ;)

2009-11-26 @ 23:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0