You know it's all because of you

Hatar mer och mer att gå upp på mornarna.. imorse försov jag mig och därför pallade jag inte gympan, höhö ;)
Satt mest och jobbade med Axel hela dagen på vårt lilla projekt :)
Slutade 12 och fick vänta en timme på bussen, älskar att bo i ljungsbro!!
Åkte sen hem och lagade mat, matade mina fiskar och sånt! (haha aee jag har faktiskt blivit nörd av alla facebookspel)
Mamma kom hem sen och vi åkte ner till vårdcentralen för att kolla upp mitt födelsemärke, och nej ingen hudcancer här inte! :D

Josse och jag åkte ner och tränade Body bump på kvällen med en massa tanter! Hah de är fina grejer de ;D Speciellt att va med Josse då man garvar åt allt hahahah!! Speciellt åt kramp i stjärten :)
Åkte sen hem helt skakis hah, har tagit en dusch nu och ligger i sängen!
De blir och läsa i min underbara engelska bok nu <3
Imorn ska jag gå i skolan till kvart i 5 :D JA
Puss!

'


Två bilder från igår hemma hos min bästa vän!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marre

<3

2009-11-20 @ 13:48:56
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: sofia.

sötisar !

2009-11-22 @ 13:50:43
URL: http://sofiabugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0