tisdag-17 november

Sitter i skolan just nu här med Emelie Axel och Drim och jobbar med vårt egna lilla företag om skor ;) haha!!
Har bara en lektion idag vilket är såhääääääääääär skönt. Träffar sen Marre efter skolan och hittar på något kul!
Igår var det riktigt segt att gå upp efter helgen. Men de gick och skolan var helt okej. Vi hade fika stund mellan matten och svenskan då jag hade bakad 48 muffins, hahaha 48!! En hel burk blev över. Jeppe och jag fixade julmust och grejer med. Mys!
Åkte sen hem efter skolan och på kvällen gick jag hem till Pirre dit också Ricky och David kom.
Var med dom resten av kvällen och så!
Nu måste jag mata mina fiskar :D
Puss!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0