the truth came out

Halloj :D
Trevlig halloween helg det här? Kanske inte den mest händelsefulla men de får duga ;D
I fredags åkte jag hem till Marre och vi spelade Monopol haha vilket är ett perfekt tillfälle för Marre och reta mig för vilken dålig förlofrare jag kan va ibland :)
Vi träffa också Ricky och Oscar lite ute i kylan!
Igår firade jag och Oscar Halloween genom att hyra en "rysare" HAHAHAHA! aa..
Jag brukar va bra på att hyra filmer man blir besviken på.. :) Men mys ändå!
Vi gick ut lite sen med, träffade Frej och Pirre en sväng!
Vid halv 1 nån gång hade mina tår försvunnit så vi gick hem igen haha!
Nu så har jag och mina flickooor fått ett impuls fall av att åka in och kolla hockeyn :D
Haha! Blir nog en bra slut på lovet iaf med mina bästa vänner! Tror de blev jag Marre Josse Olivia och Fia! Perfekt :)<3
Puss!


Hahahah en bild från i somras när Josse hade sitt beroende av att bära mig minst en gång varje gång vi sågs haha! :) Puss på sig din pung!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0