sometimes I wish I could save you




Idag är en sån dag då jag inte pallar nånting.
Är helt förvirrad över allting känns de som.. haha mest för att jag håller på att bli förskyld igen.. kul!
Skolan idag var ändå helt okej som vanligt, roligt men jag saknar ändå Marre! :)
Nytt schema och grejer hade vi. Dagen började med engelska och kollade film, Juno vart de!
Efter skulle vi svara på frågor och eftersom jag sett Juno kanske 4 gånger redan så var de rätt lätt ;)
Efter det matte och de som brukar va så seriöst.. haha, jaja måste skärpa mig där! :)
Svenska sen och vi skulle skriva som en insändare om något som vi ville argumentera om! Unga kriminella tog jag eftersom jag tycker det verkligen borde börja skötas nu Sveriges riksdag ;)!
Tog sen bussen hem och har bara legat och sovit i soffan sen dess, skönt!
Ska ta mig lite glass och varma hallon nu, får hoppas att de muntrar upp mig! :)
Imorn har jag en lektion och slutar halv 11! :D
Pussar!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0