I'm giving up so just catch me

Riktigt rolig kväll igår med Emelie i malmslätt ;D
Roligt och träffa alla! :)
Idag vaknade jag klockan 9..? haha!
Ska snart käka lite frukost innan jag börjar fixa mig för att åka in till stan med Marre! Först käka lite, köpa godis och så, och sen.. SEE NEWW MOOOOOOOOOOOOOOOOON :D
Sjukt att man längtat efter den i 1 år nu typ hahah!!
Blir nog super! Och ett stoooort plus på att Marre är med mig. Hur länge sen var de vi träffades? 5 dagar? Har vi vart ifrån varann så länge? :o haha!
Naedå, men blir roligt med min bästa vän! :)
Ikväll tror jag att jag träffar Ole och Sara, myspys!!
Bäst jag skyndar mig nu så Marre inte klagar på hur seg jag är ;D (fast de egenligen är hon som är de hihi)
Puss!


Hah skit gamal bild på mig och Marre sen åttan! Små :D
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marre

fan va bra den var !!!!

vadå jag seg :o alla vet att det är du som är hahaha ! :D <3

2009-11-23 @ 12:19:59
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: marre

fan va bra den var !!!!

vadå jag seg :o alla vet att det är du som är hahaha ! :D <3

2009-11-23 @ 12:20:18
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0