I really need you in my life

Hejsan ;D
Har vart lite off här pga en del grejer..
Tänker inte skriva allt de här. Men jag antar att de finns folk som fattar ändå.
Iallafall! Helgen har gått alldeles för fort!
I fredags klippte jag mig och färgade utväxten, mycket nöjd! :)
Efter det kom Marre till mig på kvällen och vi hade myskväll med idol, chips och dipp! Mys!
Igår bakade jag 500 muffins kändes de som! Eftersom lärarna på TBS har gjort så att vi ska ha fika stund på måndag haha! Så den här veckan ska jag Jeppe Martin Ali Theresa och Linda fixa nått, så de blev att börja baka mina underbara chokladmuffins ;D hahaha!
På kvällen kom Josse och Ole till mig och vi drog till Tim en stund. Där kollade vi lite i skolkatalogen vilket var väldigt kul eftersom jag inte fått min än.. hahaha sämsta.
Drog upp till Mattias efter de där även Pirre Tim och Ogge var! De blev att bada i deras nya utomhus jacuzzi! Riktigt härligt och roligt och träffa dom igen när man inte träffas så ofta längre.. :/
Iaf åkte hem därifrån och somnade rätt tidigt eftersom jag var jätte trött.
Idag blev det att bara börja baka nya muffins eftersom mina bror och hans kompisar käkat några, kul! haha
Åker snart in till stan på dansen ;D kul!
Ikväll blir de myskväll med One tree hill och massa filmeeeer!! :) mys
Puss!


Lite redigerad bild men de är iaf efter färgningen ;D!







Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sofia.

du är så himla söt !

2009-11-15 @ 22:56:39
URL: http://sofiabugge.blogg.se/
Postat av: frida

svar till sofia;

du är sötaste älskling!

2009-11-16 @ 18:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0