I miss you, I always will

KUUUUUUUUUUUUUUUUUL DAG, inte :)
Igår blev det att plugga hela dagen, låter kul va?
Rolig matte lektion hade vi iallfall! HAHA!
Åkte sen hem, pluggade massor engelskan och administration. Marre kom förbi en liten sväng så snacka jag med henne! :) Saknar henne riktigt mycket nu när vi inte går i samma skola längre, känns konsigt. Efter vi gjort det hela livet ;)

Tog iallafall en dusch och kollade andra avenyn som slutet på min underbara plugg dag<3
Och vet ni vad det bästa är ;)? JAG MÅSTE PLUGGA ÄNNU MER IDAG OCH IMORN :)
Vi har tre prov den här veckan.. :)
Men jaja! Måste läsa min engelskabok med som jag räknat ut att jag måste läsa 18 sidor per dag för att hinna klart med den haha!

Nae va tråkigt ochy läsa om massor plugg bara.
Ibland undrar jag varför jag ens har en blogg? Det finns ändå aldrig nått roligt och skriva om haha :)
Men jaja den får va kvar eftersom de är roligt och läsa vad jag gjorde förr i tiden haha!
Nu ska vi snart äta och efter de har vi case om att skriva ett cv.. yes :)
PUSSSSSSSSSS















Puss haha!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marre

jag saknar dig med gullet <3

2009-11-06 @ 13:05:26
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0