lördag-7november

Jaaaaaa lite om min lördag då! :)
Jag och Marre åkte in till stan en sväng för att köpa lite farsdags grejer eftersom de är fars dag imorn :) (idag)
Hittade lite och sådär! Tog sen bussen hem och där träffade vi Curre som vi satt och snacka med hela vägen hem, riktigt härlig tjej det där! :)
Väl hemma la jag mig i soffan för att vila mitt huvud lite inför kvällen.. fixade mig och så sen :)
Åkte vid halv 8 till Josse i berg och där fick jag Josse och Frej stjuss in till stan av Josses pappa!
Väl i stan mötte vi upp Josses pojkvän och lite folk och gick hem till en annan kille i hennes klass som hette typ..Rasmus? :) hha!
Trevligt där tills jag kände att mitt huvud som värk hela dagen inte palla mer.. haha
Gick ut och träffa Oscar och en massa folk, Trevligt det med tills vissa var så osäkra på sig själva att de var tvugna att visa hur "coola" dom var genom att börja slåss.. HAHA!
Sånt gör mig riktigt förbannad aså.. hahaha så jag sa till dom tills dom gav mig en mördarblick.. haha! :)
Där har vi girlpower!
Aja nu är jag hemma och ska snart sova, underbart!!
Puss :D

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0