fredag-27november!

Jag överlevde gårdagen ;D men de va nästan aså! hah :D
Käka kebab med Frida Frida och Joanna på lunchen, mums! Efter de fick jag väääärldens mensvärk och åkte hem hih!
Höll på att spy på hela bussresan hem men som tur var kom Frej och satte sig med mig :D
Kom hem sen iallafall och tog det mest lugnt resten av dagen!

Idag gick skolan fort. Läxförhör hade vi vilket gick bra. Resten av dagen kollade jag och Emme på Paradise Hotel hah! :D
Efter skolan mötte jag mamma och vi gick och käka på Thai coconut, sjukt gott!
Efter de gick vi en stund på stan för att köpa lite grejer ;D
Nu har jag typ nyss kommit hem och ikväll åker nog jag Olivia Fia och Amanda till Malmslätt. Får se hur de blir! :)
Måste iallafall hem rätt tidigt för att imorn åker vi ner till Jönköping! ;D
På kvällen firar jag Josse med mina tjejer med, blir säkert super som vanligt med dom!
Nu ska jag väl gå och .. göra nått haha!
Puss :D



Haha cooling!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0