you rock my whole world

Skrev inget igår man har ingen lust på söndagar.. haha!
Övningskörde iaf med mamma och pappa och det gick skit bra ;) vi åkte förbi hemköp och köpte mat och gjorde grillspett hemma :)
Det var min roliga söndag hah!
Idag hade vi sovmorgon till tjugo i 10 faktiskt :) Skolan flöt på som vanligt med allt möjligt hah. Efter det åka jag in till stan för att möta mamma och vi gick och köpte skor till avslutningen och skulle kolla efter lite andra skor med, men deär som vanligt.. - Har ni dom här i 36? Nae dom är slut.
Haha

Åkte till Sara på kvällen där också Marre Ole och Fia var och vi kollade lite film med popcorn och så :)
Nu ska jag sova för jag måste va pigg tills imorn.. nationella i kemi. yes liksom :)
Puss

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0