when you walk away I count the steps that you take

Blir ett kort inlägg eftersom jag håller på att somna i tagnetbordet.. haha!
Började dagen med nationella prov i kemi som gick åt skogen men det kan som tur är inte påverka betyget negativt så kändes rätt onödigt..
Iallafall hade vi inga lektioner efter det tills efter maten så jag och Marre åkte hem till mig, lagade klyftpotatis och schnitzel och massor haha! :) Åkte sen till skolan och gick på matten. Efter det åkt vi hem till Mattias och resten av eftermiddagen har spenderats med dom Ogge Tim och Pirre på slutet ;p
Lyckats dutta med en fotboll på foten har jag gjort haha! :)
Men nu ska jag äntligen sova :) Godnatt.

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sofia.

fin bild ! Sötisar <3

2009-05-13 @ 22:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0