you're not alone together we stand

Vi firade som sagt Micke, min fasters kille igår som fyllde.. haha nånting! (; God mat och efterrätt och sånt där (:
Drog sen hem till Marre där också Fia var och vi träffade Pirre Tim Frida och Jenny.
Kvällen slutade sen med att jag var med Mattias och Ogge liten stund (:
Idag ringde mamma och väckte mig.. blä, haha. La mig ute i solen och somnade en stund, riktigt skönt! Men gick in sen eftersom det började blåsa och blev kallt.. :p
Annars får jag se vad som händer idag, ska nog träffa Marre ikväll iaf och vi hittar säkert på nått kul :)
Egentligen borde jag göra klart hemkunskapen som ska va klart nästa vecka men vem orkar det på en helg?
Och jag måste verkligen dra med mamma ner till vårdcentralen snart.. inga allergitabletter funkar och jag har vart förskyld sen i februari nu ;o haha det är nått fel på mig haha.
Puss :)


Min starka bästa vän och jag ;)

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

starke man :D

2009-05-16 @ 18:59:33
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0