theres a place it all begins, were together never ends

Rätt härlig dag aså! :) Sovmorgon var det och den hjälpa väl inte så mycket mot trötthet men aja! :) Hah, skolan rullade på som vanligt. Efter skolan åkte jag hem en stund innan jag åkte hem till Marre för att hjälpa henne lite med fysiken, haha gud vad skönt att jag inte kommer ha det mer i nian! :)
Iallafall var vi med Ogge och Mattias efter en stund :D haha vi hade vattenkrig! Kände sig verkligen som en unge igen ;) hah! Riktigt kul hade vi iaf som vanligt. :)
Åkte sen hem och åt innan jag åkte till Marre igen och va med henne Mattis och Ogge igen, vi spelade väl mest fotboll och fick gräsfläckar ;) haha.
Rolig dag iallafall och imorn äre sista dagen i skolan på veckan! Sjukt skönt, så nu äre ingen skola förns på tisdag.
Tror jag och Marre drar in till stan efter skolan och kollar runt lite (;
Puss!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

muschiiiii :D

2009-05-21 @ 19:37:03
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: frida

svar till marre;

noshii :D:D

2009-05-22 @ 01:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0