we'll be free together baby

Har inte haft lust och skriva nått här på ett tag eftersom det ändå inte hänt nått speciellt?
I torsdags kväll hyrde jag Marre och Mattias The Hills Have Eyes 2, Som var riktigt kass jämfört med ettan. haha!
Igår var jag och mamma inne på ikano en sväng och hittade äntligen skorna jag ville ha i min storlek! :)
Mestadels av dagen regnade och allt vad det gjorde, åskade med nått litet va? Iaf så fanns det inte så mycket och göra på grund av det..
Idag vet jag inte vad som händer? Hoppas på nånting kul.
Marre är också i Stockholm just nu och tävlar i gympa så lycka till baby! Jag saknar dig vetu.
Puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

haha! var det fortsättningen på den där om han med jättehjärnan? ;)

2009-05-24 @ 13:56:55
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0