reminded me of how it used to be

Fredag idag då! Underbart som vanligt. Skolan flöt på som vanligt och vi spelade fotboll på gympan, riktigt kul faktiskt! =D
Man ångrar nästan att man inte började när man var yngre så man kunde vart bra nu heh, :p
Efter skolan åkte jag hem och la mig i solen en stund eftersom den har visat sig idag! woho (;
Fast de blåste och vart jätte kallt så jag la mig framför tvn och somnade som vanligt.. hah jag sover läskigt mycket nu för tiden hah!
Nu ska jag snart börja fixa mig lite smått och sen gå hem till min faster därvi ska fira hennes pojkvän som fyller år! :)
Efter det blir det kanske att dra in till stan och möta Fia och Marre, eller så blir det att stanna här hemma och vänta på att om kommer hem (; haha!
Blir nog bra vilket som :)
Puss!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0