I'm sorry I can't be perfect

Riktigt härlig lördag vill jag lova! Började med att jag mamma och min bror åkte till Ikano en sväng rätt tidigt där jag köpte två par skor faktiskt :)
Efter det åkte jag och Marre till en brygga, solade och badade (årets första dopp i kanelan wuhuuuuuu hah) åt godis och läsk. :) Dagen har väl mest sett ut så, riktigt härligt :D
På kvällen träffade vi Ogge Mattias Pirre Adam och Tim. :) Vi åkte hem till Marre och badade i hennes pool som faktiskt blir lite varmare på kvällen ;) Bastade gjorde vi med och hade kul ;D
Imorn ska vi till mormor och deras nya hus som jag inte vart i sen dom flyttade in i januari.. haha.
Hoppas på att övertala mamma om att få övningsköra lite på vägen dit ;D haha!
Och snälla smhi, ändra molnen och vindarna och allt så att det inte blir regn på tisdag i stockholm! :(  haha!
Puss :)




Inte så roliga bilder men jaja :)

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0