if I have to I'll go halfway round the world

Sitter här med Marre och vi ska snart in till Ikano där vi ska tjäna pengar! haha (:
Vi fick ett jobb av Marres pappas företag där vi ska dela ut lappar på alla bilar.. haha! Folk kommer säkert bli skit arga för vem gillar sånt? ;) Iallafall får vi pengar för det och vi går väl på Ikano en stund med? :)
Dagen har iallafall vart bra. Hedavarvet vart det och mina ben är döda nu :)
Skönt att ha det gjort iallafall och veta att jag aldrig kommr behöva göra det igen i hela mitt liv :D haha!
Ska väl dra mig nu, hoppas alla får en trevlig fredag (;


Gick lite fel för Frej på hans plastikoperation för hans sne fingrar :)

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

hahah ser ut som handen brinner xD

2009-05-09 @ 12:58:43
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0