fredag-29 maj!

FREDAG :)
Soft vecka, har haft 3 sovmornar :) haha! Idag hade jag det eftersom vi har no på morgonen och jag är klar med allt ;D
Kom till skolan och vi hade ingen gympa så vi fick ha basen på den tiden och det betydde att jag Marre och Fia slutade vid 12 (;
Marre och jag åkte till stan efter det och jag skulle kolla efter nått och ha till avslutningsmiddagen. Vafasen ska man ha på sig då? ;o
Hittade inte det haha, men köpte lite annat bra som grejer till avslutningen, och till stockholm som vi drar till nu på tisdag med alla nior :D ska bli kuuuuul!
Vi smakade också Mcdonalds nya mcflurry, marängsviss. Bilden säger allt hah
Åkte hem sen och jag åt mat och ska väl snart va med Marre ;D får se vad vi hittar på! :)
Pussis!
Ska säga grattis här med till Mathilda idag, 16 år :D sötnos!


Hah ni som sett reklamskyltarna för den här glassen, haha tro den inte! Den ser ut såhär :) hah!
Vilka ilandsproblem ;o
God var den iallafall och det är väl huvudsaken nästan? :D
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0