don't act like you don't know me. It's still me, I never changed

Är rätt off här. Men jag försöker iaf? :)
Igår var det fint väder i skolan så att man bra ville ut! Men när jga kom hem och tyvärr var tvungen att plugga svenska satte jag mig ändå i solen och solade. Somnade sen i mina böcker haha, och när jag vaknade var det mulet och det började regna. Japp, sen regnade resten av dagen.. då är det iallafall bra att va nörd i One tree hill :)

Idag har det blåst som fasen hela dagen. Slutade egentligen typ halv tolv men såklart hade jag nationella i kemi, haha yes :D
Gick väl sådär, var inte så svårt (: När jag kom hem och satte mig i fotöljen kunde jag inte hålla ögonen öppna så somnade i soffan nån timme haha, jag sover för mycket.
Ska nog ut och springa lite ikväll, var ett tag sen :)

Imorn har vi minimaran som skulle innebära rent självmord för mig omjag var med. Men som tur är slipper de som inte vill och får istället gå till berg och tillbaka, hellre det? :)
Nästa vecka och veckan efter det är det mycket på gång med!
På tisdag nästa vecka åker vi till Stockhooooolm med alla nior! :D Blir säkert jättekul.
Och sista veckan blir det grejer som fotbollsdagen :) Ska också slinga håret och klippa mig dagen före avslutningen.
Avslutningsmiddag och sånt med.
Behöver jag ens säga vad som händer på torsdag? ;) haha!
Puss

( vet att alla längtat efter ett såhär lååångt inlägg :D )


Jag och min bror haha :)

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sofie

så jäkla söta! :)

2009-05-31 @ 18:41:56
URL: http://mankee.blogg.se/
Postat av: emma

åååååh sötaste!!

2009-06-07 @ 13:43:27
URL: http://elvinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0