can't forget to breath slow

Nånting av det bästa finns är nog att vakna och veta att man kan somna om :) haha!
Jag Marre och Fia åka in till stan, kollade på Oles dansuppvisning. Alla var verkligen hur grymma som helst! :)
Nu på kvällen har jag och Marre vart lite hos Mattias där han Tim Ogge och Pirre lanar men vi drog när jag höll på att somna haha!
Ska väl snart sova nu då, och imorn ska jag försöka få med mamma eller pappa ut och övningsköra för första gången :D haha, kommer gå åt skogen men nån gång måste ju va den första? :)
Bilder och sådant från dagen har jag som vanligt inte själv så dom kommer väl nån gång? :)
Puss


Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: tove

lycka till frida! :)

2009-05-10 @ 13:15:32
Postat av: amanda

lycka till :D

2009-05-10 @ 20:09:26
URL: http://februari.webblogg.se/
Postat av: emma

DU ÄR SÖTNOSEN"!

2009-05-10 @ 22:42:22
URL: http://elvinee.blogg.se/
Postat av: Rickyy

hostfjortishost =)

2009-05-10 @ 23:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0