20 maaaaj

Godmorgon(;
Ser att jag aldrig har ork att skriva haha!
Igår var det iallafall skola och det var mest som vanligt.. bara att jag hade nationella i matte muntligt som gick åt skogen men jaja.
Jag Marre och Ole åkte in till stan efter skolan, åt Mcdonalds och gick omkring lite :)
Marre skulle på träning sen så jag och Ole gick lite till och tog sen buss hem.
På kvällen var jag hos Marre när hon färgade sitt hår lite mörkare! Skit snyggt :)
Blir jäkligt sugen på att färga brunt.. haha! :)
Idag vet jag inte vad som händer, får väl se :)
Puss


Hah nej jag är inte gravid, det är bara som det ser ut :p Jag och Ole hade roligt på hm! haha ;)


Och marres hår :) Syns inte så bra men det är sjukt snyggt! :)


Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

haha, gillade nunnedräkterna :D !

hm, om alla färgar mörkt är det väl dags för mig att gå över till blont? hahah ;)

2009-05-21 @ 13:38:26
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: frida

svar till ole;

haha! du är en brunett innerst inne :)

2009-05-21 @ 17:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0