Torsdag 5 mars

Igår kväll åkte alla nior som sagt in till Cupan och dansade med berzan, folkunga, ånestad, skägget ekholmen och atlaskolan. Kvällen vart ju roligare än om jag hade suttit hemma. Men bugg och vals är inte riktigt min stil. Men trevligt ändå och träffa massor folk! =)
Idag har dagen var så sjukt seg. Jag orkar verkligen ingenting, så det blev ingen gympa för mig i imorse. Imorn har vi beeptest och jag funderar på att hoppa det med? Det skulle ju va bra med lite motion (särskilt för mig) men jag har ju redan ett resultat i det som jag är nöjd med. Aja, jag var så trött att jag somnade till på svenskalektionen och vaknade av att Frej kastade en penna i mitt huvud.. haha mindre kul.
Nu är jag hemma och ska nog också bara va hemma och vila upp mig. Tråkigt men skönt. Imorn blir det Tove! =)
Puss

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0