Torsdag 26 mars

Börjar med att säga ett stort grattis till gullet Malin som fyller 16 bast idag! :D
Gårdagen var seg i skolan som vanligt på onsdagar. Usch. Ett plus på vädret bara! Snön smällter åter igen :)
Pappa och jag åkte in till polisen efter skolan och skulle fixa pass. Efter det åkte vi och hämtade mama och köpte ett par nya skor till mig :)
Idag är det torsdag vilket betydde gympa på morgonen, och jag vaknade med nackspärr, fast i ryggen? Haha, niiiiice!
Men det gick bra iallafall bortsätt från att jag verkligen är helt värdelös på badminton haha.
Skolan flöt sedan på och dagen var riktigt bra faktiskt, kände mig på ett väligt bra humör. Intressant va?
Efter skolan åkte jag och Marre in till stan där vi hann äta varsin kebab på Hakepi och kolla runt lite på stan innan vi mötte Linn och Julia och vi gick till TBS på besök.
Efter det gick jag och Marre en stund till stan på stan eftersom det var kvällsöppet med modeshow och hela köret. Hittade en snygg kjol, bh, ny foundation, och en t-shirt som jag fick i försenad födelsedagspresent av min bästa vän :)
Vi tog niobussen hem och nu sitter jag här och ska sova.

Mamma hade äntligen pratat med vårdcentralen idag och de gav mig nya allergitabletter som mamma sa att de gjorde en trött. Så jag käner nu att jag är väldigt seg i huvet.. bra tills jag ska sova (;
En annan rolig sak är att jag vann på in brors innebandytips! Alltså ja hade tippat vilka matcher de skule vinna och hur det skulle gå och så.. (iförsig var det mamma som gjorde det och jag hade glömt bort det, haha!)
280 spänn rikare. Varför inte liksom? :)
Imorn blir det födelsedagsparttttyyyy (:

Ladda upp bilder funkar heller inte, kul.
Godnatt
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0