Torsdag 19 mars


Jag och Fia gick och köpte en glass i det fina vårvädret igår.
Vi var även ut på båtbryggorna som var ute :) Riktig sommarkänsla. Nån som tror isen sprack när vi gick på den?
Hah nej den är typ flera lagar tjock.. aja lite mer sol och värme så är den borta! (; haha
Vi var också sen en stund med Frej.
" nu ska jag fylla hålet i min själv med cola "  Hahahhaha. =)


Visst ser det ut lite som vatten (;? Hahah


Idag var det ju skola som vanligt. Efter den åkte jag och Marre och köpte pommestallrik och satte oss ute och åt :)
Hahaha.

Vi fick också reda på idag när vi skulle ta skojklasskorten. Ni vet där hela klassen klär ut sig och har ett tema och tar ett klassfoto? (:
Hah såklart kom Abbe på förslag som Moppe tema och tjockistema. Hahah, Frej ville också att vi skulleh mormor och morfar tema? Hahaha. Till slut blev det strandtema, men Frej och Abbe skulle ändå va mormor och morfar med brödkavel eller vad dom snackade om? Hah, våran klass kan aldrig komma överens :p
Kul var det iaf :)

Det märks att jag älskar min mobil så mycket va? Puss :):):):):):):)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

hon menade arlamjölk ;)

2009-03-19 @ 19:23:00
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: Anonym

fyyyyyyyy fan ta bort bilden få kräkningar !!!

2009-03-21 @ 11:52:23
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: s.

<3

2009-03-21 @ 17:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0