Söndag 15 mars

Hejsan!
Bara för att vara tråkig ska jag säga att idag vaknade jag vid 11. Hahah.
Min kropp är typ inställd på att sova exakt 8 timmar typ?
Iallafall åkte jag mamma och min bror in till Ikano där jag skulle visa mamma lite grejer som jag önskar mig när jag fyller år.
Vi såg en liten dvärghamster på Arken som bara var en månad gamal. Hah jag blev nog kär. :p
Ikväll har jag också kollatpå Wipeout, haha så sjukt roligt program!
Nu borde jag kanske sova fast nae.. vi har kompledigt-sovmorgon imorn. Härligt.
Pusspuss :)


Syns inte så mycket skillnad men Tim gjorde finare hy på bilden :) hih
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

guu va sööt frida!!

2009-03-16 @ 22:05:04
URL: http://femtondemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0