Onsdag 4 mars

Skrev inget igår så.. igår var det iallafall studiedag! Och som sagt sov jag hos Marre och vid 1 tog vi bussen in till stan. Jag hittade inget speciellt förutom en parfym som jag brukade använda i sjuan som luktar vår och den har jag saknat =) hahaha!
Vid fem iallafall kom mamma till stan och vi gick till optikern för att köpa nya linser, och vi åk esen hem och åt.
Kvällen bestod av att vara hemma bara och kolla på Andra avenyn.
Idag då så var det skola igen som vanligt.. blä.
Nu är jag hemma och lite senare kommer Marre hit och vi ska fixa oss tills ikväll. Sen åker vi ner till sporthallen där alla nior, eller aa..dom som nu fick följa med..åka till Cupan där vi ska dansa med några andra skolor.
Får väl se om det blir kul. =)

Och såklart funkar det inte att lägga upp bilder.. ;p
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

jag kommer till dej sooooooon ;D

2009-03-04 @ 16:35:21
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0