Måndag 2 mars


Haha jag hittade en jätte gamal bild på min bilddagboken..
Marre är 13 år här, och sitter på min stora sten till dator som jag hade då, hahahaha!!
Och mina röströda tapeter som jag haft sen vi flyttade in när jag var nio haha! =)

Skolan idag var slapp, vi hade inte hela hemkunskapslektionen eftersom vi skulle dansa så vi gjorde bara en efterrätt =)
Efter det och maten var det då dans för alla nior.. ahah fast det blev ju då inte alla.
Men iallafall var det väl okej på vissa ställen, som när Samme gjorde sina lustiga ljud och Frej slängde runt på mig som om jag vore en docka när vi dansade? haha (;
Nu är jag iallafall hemma och imorn har vi studiedag! Sjukt skönt och jag ska sova hos Marre ikväll och imorn ska vi till stan en snabbis.
Det snöade också när vi åkte hem från skolan.. Blä, nu är det mars och då ska det vara vår! =)
Puss!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

orange var ju tapenten :o

2009-03-03 @ 22:18:42
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: frida

svar till marre;

det är bara du som tror det ;p!

2009-03-03 @ 22:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0