Love can touch you one time, and last for a lifetime


Även fast jag haft Picasa rätt länge har jag aldrig förstått att ma kunde göra såna här bilder!
Hahaha, tackar Pernilla som visade på henns blogg. Så nu har även jag lyckats med en sån =)
Fredag idag då! Skönt. Skolan var sådär.. vi fick reda på att vi ska ha Kemi som No ämne på nationella proven..
Usch.
Efter skolan ringde jag Marre och hon kom hem till mig och vi tog en promenad ner till tobak och köpte lite klubbor.
Nu sitter jag här med Tove och vi ska väl hitta på nånting roligt =)
Puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Pernilla

Haha! Så lite elr nåt ;D<3

2009-03-07 @ 00:51:38
URL: http://andrajuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0