Lördag 14 mars

Gårdagen vart lyckad och började med att jag åkte till Marre och skrev av hennes hemkunskapspapper eftersom jag glömt mina böcker i skolan och vi har prov på måndag. Smart Frida! =)
Vi åkte sen och hyrde Mirrors och köpte lite godis. Efter det cyklade vi till Fia och lite senare kom även Ole Sara, Mattias Frej Danne Samme och Tim. Det blev typ 3 skräckfilmer. The grudge, Secret Window, och sen skulle de flesta hem.
Jag tror att jag somnade halv 6, haha efter lite powerking så funkar allt. Sov sen i fyra timmar och dagen har jag spenderat med att sova.. haha nae men kollade klart på Mirrors som vi bara började kolla på igår. Äklig men bra. :p
Nu ska jag äta kebabtallriiiiiik! =)
Puss

Rolig som jag är har jag inga bilder.
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: fre

haha, killen med halsen va ju pissläskig verkligen ;)

2009-03-15 @ 22:21:02
Postat av: frida

svar till frej;

hahaha fan va vi garva! :D

2009-03-15 @ 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0