Fredag 13 mars

Marre och jag hade roligt som vanligt igår och jag hoppas inte Marre lägger upp nån bild heh.. (;
Idag hade vi nationella prov i engelska som var riktigt svåra men förhoppningsvis gick det väl ändå bra. Jag som faktiskt haft vg+ i eng, kommer säkert få sänkt..
Iallafall slutade vi efter 5 minuters matte och nu är jag hemma och ska fixa ihop lite mat och sätta mig och kolla på On tree hill från början! :) Haha.
Senare ska jag träffa Marre för att köpa nått gott och hyra film. Sen åker vi till Fia där natten spenderas med massor skräckfilm =) Där kommer de antagligen också va lite mer folk (:
Imorn kommer jag nog inte ha så mycket energi i kroppen haha..men det funkar säkert ändå.
Puss :)



Bild från förra våren.
Längtar sönder tills snön äntligen slutar komma tillbaka
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: s.

skräckkcäll alltså :D

2009-03-13 @ 19:42:14
Postat av: s.

*skräckkväll skulle det stå =D

2009-03-13 @ 19:42:33
Postat av: frida

svar till fia;

det är klart! :)

2009-03-13 @ 19:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0