17 mars

VÅÅÅÅÅÅÅÅÅR! <3<3<3<3<3<3<3<3<3
det går uppåt iallafall!


Jag har insett att jag inte är världens bästa fotograf men bilden visar ju iallafall vilket vår väder det vart idag! :)
Sånt blir man glad av.

Igår var det måndag och skolveckan började bra med sovmorgon! =)
Vi hade också hemkunskapsprov som var ganska lätt och sådär.. kul och veta. :)
Sedan spenderades dagen hos Marre med kladdkaka och film. Det behövs allt ibland ;)
Idag iallafall gick dagen fort eftersom vi hade sovmorgon igen och slutade tidigare.
Efter det har jag mest var hemma..min förskylning försvinner verkligen aldrig. Har nästan glömt bort hur det kännsatt va frisk? Hahaha.
Men det lär väl bli bättre.
Nu blir det snart Avenyn :)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: emma

åh tackkk sötis :Dh

2009-03-17 @ 22:05:41
URL: http://elvinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0