it's so magical

Inte skrivit sen midsommar va? Har ju kommit bättre väder :) Inte helt bra, lite kallt men solen är framme och då ska man inte klaga ;D
Igår spenderade jag kvällen med Ida och vi köpte oss glass och godis och satt och snackade på en brygga vid kanalen ett tag innan vi åkte hem till mig för att värma hos lite :) Innan vi åkte ut igen för att möta Mattias Ogge och Tim. Spenderade resten av kvällen med dom :)

Idag åkte jag hem till Marre dit även Ole kom och vi solade lite tills solen gick i moln och Fia kom efter tag och vi åkte och köpte pizza :) Sjukt länge sen jag åt det så det var extra gott då ;D
Vi träffade även Samme Frej och Jose på kvällen och va med dom :)
Borde väl egentligen sova med snart, blivit van nästan att gå och lägga mig halv 4 när det nästan är ljust ute igen haha ;D
Puss!


Haha ;D Ole då :)

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0