hos filo

Hejsan ;D
Sitter hemma hos Fia just nu och vi hr nyss ätit och så :)
Vaknade ju upp hos Ole imrse och vi spelade våran finalmatch mot A och vann ;D! woho (;
Efter det fick vi tårtor av Elin och sen en sista middag med alla nior haha. Efter alla tårtor haha ;p
Gott var det iallafall och jag kommer sakna min klass+alla andra helt sjukt mycket!
Efter skolan åkte jag Fia och Frej och solade haha ;D Åkte till frissan vid 4 med och nu är min utväxt borta :)
Åkte hem sen och kom på att jag glömt och städa. Hah. Åkte iallafall till Fia sen och nu är vi här. Ska snart låna duschen och sen fixa lite smått till imorn ;D
Vet inte om det blir nån uppdatering imorn men får väl se ;D Annars får alla ha en bra skolavsluting, iallafall de som har det imorn (;
Puss!


Ole och jag i sjuan haha!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

sexigt värre, haha !

2009-06-12 @ 15:29:38
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: frida

svar till ole;

det är klart ;D fin style man hade och allt :)

2009-06-12 @ 16:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0