oh how we were inseparable

Godmorgon ;D haha nästan, klockan 3 :)
Vaknade upp på första dagen av sommarlovet och det regnar och regnar..
Var ändå rätt kul igår, nästan alla nior och lite mer folk var i berg och det var rätt trevligt :)
Åkte sen hem med Ogge och Tim på den mörka kanalbanken ;)
Idag regnar det som sagt men ska nog va med Marre när hon kommer hem från sommarskolan.
Känner på mig att den här sommaren komer bli regning.. hah men så ska man inte tänka ;D
Finns bilder på min bilddagboken nu; frid-a
Men lägger ändå upp några här med :)














9d<3

+ allt annat folk i 9an kommer jag sakna så sjukt mycket. I både bra och dåliga tider har man alltid haft varann och vi har så sjukt många roliga minnen ihop. Det kommer kännas tråkigt och konstigt att inte kunna träffa alla varje dag. Bästa 3 åren i mitt liv iallafall!





Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sofia.

kommer sakna <3

2009-06-12 @ 18:06:06
Postat av: marre

kommer sakna 9d <33!

2009-06-13 @ 15:17:48
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0