sommar!

Börjar ääääääääääääääntligen kännas som sommar! :)
Igår kom Robin till mig och vi gickut och träffade Marre Mattias Ogge och Tim :)
Var ute och tag och sådär.. riktigt varmt när man inte badar ;)
Träffade lite annat folk med och sådär :) Vi gick sen hem till mig igen. Och kvällen slutade med att jag stjussade Robin dit han skulle och jag åka hem till Marre för att se lite beck med henne ;)

Nu idag vaknade jag för en stund sen och tror jag ska ta mig och dra till båtbryggorna där jag tror att Fia och lite folk är :)
Får se hur det blir :)
Mamma sa också nyss att vi ändrat och ska åka nu på fredag isället för lördag..
Aja, får njuta av dom här sista dagarna iallafall hemma ;) haha
Puss! :)


Gamal bild på mig och Fia sen sjuan, hahahaha :D
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sofia.

nämen oj vilken ny bild :o hahahah :D <3

2009-06-26 @ 23:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0