stockholmsbilder!

Heeeeejsan(:
Hemma nu efter en jätte jobbig skoldag.. haha ne. Finns väl inget roligt och säga om det så nu tar jag och lägger in en massa bilder från stockholm! Se och njut ;)


På bussen dit, Sara och Ole pigga och söta :)


Haha Abbe var som vanligt.. :p


Min tuffing :)


Haha Adde:)


Ole och Marre när vi åt frukost vid nån mack haha :p


Saras älskade vakt :)


Frej Ogge Tim Pirre och Mattias ;)




Hah jag blöt och go :)






På resturangen- Hah danne?


Ole Sara och Marre :)


Marre; är den här uppblåsbar? hahah!




Hah Linn i sin regnsak, I love the weather in sweden :p


På grönan i lusiga huset :p


Marre och jag :)


Hah suddigt, jag Sara Marre och Olivia :)


Hah Marre och Ole fastnade där uppe ett tag :p





Yes, om armémuseet vi var på finns inteså mycket och säga, haha! Mer än Wallenberg haha!
Iallafall riktigt roligt rolig resa med härligt folk :) Puss!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

hahaha det såg ju ut som den var uppblåsbar :p

2009-06-06 @ 08:24:55
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: frida

svar till marre;

haha sötis! :)

2009-06-06 @ 10:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0